דלקת אוזניים טיפול | ד"ר דניאל שינהר

דלקת אוזניים טיפול

דלקות אוזניים אינן דבר נעים אף פעם. הן מופיעות באופן שכיח, בעיקר אצל ילדים בגילאי שלושה חודשים ועד שלוש שנים, וגורמות לשורה ארוכה של תסמינים לא נעימים: כאבים, חום, גירודים, בחילות, הקאות, שלשולים ועוד. כתוצאה מכך, כל הורה מעוניין לדעת כיצד הוא יכול לשפר את המצב עבור הילד שלו. החדשות הטובות הן שבמרוצת השנים התווספו למשוואה לא מעט דלקת אוזניים טיפול.
כך מטפלים בדלקת אוזניים
בשמונה מתוך עשרה מקרים, דלקות האוזן יחלימו להן ללא טיפול רפואי. ובכל זאת, דלקת אוזניים טיפול הופכת לרעיון מתבקש על רקע הרצון של ההורים להקל התסמינים השונים, המפריעים במידה ניכרת לילדים שלהם.

טיפול בדלקות אוזניים ניתן לחלק למספר קבוצות עיקריות: ראשית, יהיו אלה טיפולים מקומיים המיועדים לאוזן עצמה (למשל, תרופות להפחתת כאבי אוזניים), ולצד זה טיפולים סיסטמיים כלל מערכתיים. כאשר המדובר הוא בתינוק בגילאים מוקדמים, או כאשר מתווסף חום גבוה לרשימת הסימפטומים, יינתן גם טיפול אנטיביוטי.

חשוב להדגיש כי גם בתחום זה, כמו במקרה של טיפול בדלקות גרון, עלתה קרנה של הרפואה האלטרנטיבית במרוצת השנים. דלקת אוזניים טיפול כיום מבוסס במידה רבה על תכשירים הומאופתיים, המיועדים לטפל בשורש הבעיה, לשפר את החוסן הגופני ולעודד את היכולת של העור לרפא את עצמו. הטיפולים ההומאופתיים מותאמים לבני כל הגילאים, על פי המאפיינים הספציפיים שלהם, כאשר מעלה משמעותית שלהם היא היעדר תופעות הלוואי.

אז איך מתחילים?
ד''ר דניאל שינהר הוא רופא מנוסה, כירורג ילדים ומטפל הומאופתי, אשר מציע גם דלקת אוזניים טיפול. במסגרת הקליניקה הפרטית שלו, הממוקמת ברמת אביב, מספק הוא טיפולים בשלל תחומים, הניתנים בהתאמה מלאה לצרכי המטופלים. אחוזי ההצלחה של הטיפולים אצלו גבוהים במיוחד, וזאת עקב הידע הניכר והניסיון רב השנים שלו.

הומיאופתיה בגיל המעבר