הרדמה בברית מילה | ד"ר דניאל שינהר

הרדמה בברית מילה

מההליך של חיתוך העורלה על ידי רב מוהל שכלל לא בטוח אם הוא הוסמך מקצועית ורפואית לבצע הליך שבסופו של יום זהו הליך כירורגי לכל דבר ועניין. לא ברור לגמרי מה הם היכולות המקצועיות של אותו רב מוהל לתת את המענה המתאים במקרים בהם העניינים עלולים להסתבך.

יותר ויותר הורים מעדיפים בשנים האחרונות לערוך טקסי ברית מילה בעזרתו האדיבה של רופא מוהל מקצועי בעזרת הרדמה בברית מילה על מנת לצמצם עד כמה שניתן את האפשרות לכאבים ולסיבוכים מיותרים בזמן הטקס ולאחריו. יותר ויותר הורים מעדיפים כי לילד בן שמונת הימים אשר נאלץ לעבור את טקס ברית המילה ללא הסכמתו או ידיעתו יעבור אותו ללא טראומה מיותרת.
הרדמה בברית מילה היא הפתרון הטוב ביותר על מנת למנוע כול כאב מהתינוק. הרדמה בברית מילה אינה עוברת על חוקי הטקס והיא מותרת לכל דבר ועניין. בכדי לבצע הרדמה יש כמובן ברופא מוהל אשר מוכשר ומורשה לערוך טקס ברית מילה בעזרת אלחוש איבר מינו של התינוק בהרדמה מקומית.

איך מתבצעת ברית מילה בהרדמה?
הרדמה בברית מילה מתחילה מהבית , יבקש הרופא מוהל לאלחש את המקום עוד בבית התינוק בטרם יגיעו למרפאה לערוך את טקס ברית המילה. האלחוש הראשוני יעשה בעזרת משחה שניתן לרכוש בכול בית מרקחת , האלחוש הראשוני יעזור לילד להגיע רגוע יותר , כמו כן יבקש מההורים לתת לילד אקמול בצורת נר או טיפות כטיפול מונע. במרפאה יזריק הרופא חומר אלחוש נוסף לאיבר מינו של התינוק , כך למעשה תתבצע ברית בהרדמה מקומית והילד לא יחוש כול כאב פיזי ולא יחווה שום טראומה מיותר.
ישנם מקרים יוצאי דופן בהם תתבצע ברית מילה בהרדמה מלאה, זה נכון לגבי בריתות אשר מתקיימות בגילאים בוגרים יותר.

ד"ר שינהר, הרדמה בברית מילה!
רופא מוהל מנוסה ביותר בתחום ,עושה בין היתר תיקון ברית מילה במקרים של סיבוכים. יבצע עבורכם ברית מילה יהודית תקנית במקצועיות למניעת זיהומים וסיבוכים מיותרים באחריות רבה ולשביעות רצונכם.

הרטבת לילה טיפול