טיפול בדלקות אוזניים | ד"ר דניאל שינהר

טיפול בדלקות אוזניים

מצד אחד, ד"ר שינהר הוא מומחה רפואי בעל ניסיון בכירורגיית ילדים. מצד שני, ד"ר שינהר הוא גם מומחה להומיאופתיה קלאסית בגרסה החדשנית שלה, זאת הנעזרת במחקרים ובניסיון קליני מצטבר. בזכות הידע והכלים המשולבים הללו ניתן לקבל במרפאה טיפול בדלקות אוזניים הן באמצעות שיטות מערביות מקובלות והן באמצעות הכלים ההומיאופתיים הבדוקים והמוצלחים.

חיזוק מערכת חיסונית
כאשר רוצים לקבל טיפול בדלקות אוזניים ניתן להיעזר בכמה רמות של טיפול. ראשית, ניתן לקבל טיפול שנותן מענה לסימפטום בלבד. שנית, ניתן לקבל טיפול שמתייחס לשורש של הבעיה. שלישית, ניתן לקבל טיפול משולב שגם מחזק את המערכת החיסונית וגם מרגיע את הכאבים ואת הסימפטומים הנוספים כגון חום, בחילות וכן הלאה.

חיזוק של המערכת החיסונית חשוב בכל גיל אולם יש לו משמעות מיוחדת בקרב ילדים צעירים ופעוטות שנכנסים בפעם הראשונה לגן או לבית הספר. זוהי תקופה שבה ילדים נוטים להדביק אחד את השני במחלות שונות בפרט בעונת החורף ואין זה נדיר לראות ילדים שעוברים ממצב של דלקת אוזניים לכאבי גרון ומשם ממשיכים למחלות אחרות, כאבי בטן וכן הלאה.

אז אם תרצו לקבל מענה לדלקות אוזניים או טיפול באלרגיות, אם תרצו לקבל מענה עבורכם או עבור ילדיכם בכל הנושא של דלקות גרון, מחלות חוזרות ונשנות, טיפול באסטמה או חיזוק מערכת החיסון הטבעית של הגוף – המרפאה ד"ר שינהר היא המקום הנכון עבורכם.

טיפול בדלקות גרון

סובלים מדלקות חוזרות ונשנות באוזניים? אתם הורים לילדים או לפעוטות שעבורם דלקות באזור זה הן מציאות קיומית לא פשוטה? רוצים שרופא בעל התמחות מגוונת יעניק לכם או ליקיריכם טיפול בדלקות אוזניים יעיל ואפקטיבי? במרפאתו של ד"ר שינהר עברו במהלך השנים אינספור מטופלים שקיבלו מענה איכותי. במרפאה ניתן לקבל טיפול ומענה אפקטיבי לדלקות גרון, טיפול באלרגיות, חיזוק מערכת החיסון ועוד.

ידע רב מערכתי
הידע והניסיון של ד"ר שינהר בהקשר של טיפול בדלקות אוזניים, טיפול באסטמה, חולשת מערכת החיסון והן בהקשרים אחרים - נובע משילוב של דיסציפלינות מקצועיות. השילוב הזה מצליח להביא מזור לילדים ולמבוגרים.