טיפול בדלקות גרון | ד"ר דניאל שינהר

טיפול בדלקות גרון

דלקות גרון יכולות לנבוע מסיבות רבות ומגוונות. דלקות כאלה, ממש כמו דלקות אוזניים, יכולה להיות מחלה חד פעמית או צרה שתוקפת מטופלים צעירים או מבוגרים באופן קבוע, פעם אחר פעם.

רוצים לקבל מענה אפקטיבי לצורך טיפול בדלקות גרון? רוצים לדעת כיצד ניתן לקבל מענה מתמשך באמצעות תהליך של חיזוק מערכת חיסון? פנו גם אתם למרפאתו של ד"ר שינהר, רופא מיוחד ויוצא מגדר הרגיל. בזכות התמחות משולבת בכירורגיית ילדים ובשיטות טיפול של הרפואה המשלימה, בזכות ניסיון מקצועי רב שנים ומצטבר, ניתן לקבל מענה משולב ורב עוצמה.
לא רק אנטיביוטיקה
חשוב להבהיר שלא כל טיפול בדלקות גרון מצריך אנטיביוטיקה. גם בקרב ילדים וגם בקרב מבוגרים יש לא מעט מקרים שנותנים אנטיביוטיקה עוד לפני שמנסים אפשרויות אחרות. חשוב לדעת שאנטיביוטיקה איננה תרופת פלא שנועדה לכל כאב גרון או לכל מחלת חורף באשר היא.

אנטיביוטיקה יכולה להיות מענה נכון כאשר מדובר במחלה חיידקית, אולם אין לה כל משמעות כאשר דלקת הגרון נובעת מווירוס, למשל. כאן צריך התייחסות אחרת. במקרה כזה, או כאשר הדלקת נובעת מחולשה של מערכת החיסון, אנטיביוטיקה רק תחליש את הגוף עוד יותר ותחשוף אותו לסיכונים נוספים שלא לצורך.

מערכת חיסונית חלשה
פעמים רבות נדרש מהלך של טיפול בדלקות גרון לא מתוך התייחסות לסימפטום הברור של כאבים בגרון, חום ותסמינים מוכרים אחרים. במקרים רבים, בקרב מטופלים שסובלים מבעיה חוזרת של כאבי גרון, דלקות אוזניים, כאבי שרירים, חום וכיוצא באלה, סובלים למעשה ממערכת חיסונית חלשה. לכן, מלבד הטיפול המקומי בסימפטום, כדאי לקחת בחשבון טיפול שורש של חיזוק מערכת חיסון.

תוך שימוש בכלי עבודה הומיאופתיים, תוך התייחסות ליכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו בעזרת תמיכה מתאימה, ניתן לקבל מענה עמוק יותר. מצב כזה נדרש גם ואולי אפילו במיוחד בקרב ילדים שנכנסים לגן או לבית הספר וסובלים מדלקות חוזרות ונשנות. אם אתם הורים לילדים ורוצים טיפול בדלקות גרון אפקטיבי ולא רק אנטיביוטיקה או תרופות לתסמינים כמו חום גבוה, תוכלו לקבל מענה כולל במרפאתו של ד"ר שינהר.

רופא מוהל