טיפול הומאופתי באלרגיה | ד"ר דניאל שינהר

טיפול הומאופתי באלרגיה

בשנים האחרונות ישנה הכרה הולכת וגדלה, שטיפול מערבי מודרני לבדו באלרגיות איננו יכול לעזור, ועל מנת להתמודד עם אלרגיות מסוגים שונים יש להשתמש גם בכלים יותר מסורתיים, כלים אלטרנטיביים, כשגולת הכותרת הוא טיפול הומאופתי באלרגיה.

הרעיון שעומד מאחורי טיפול הומפאותי באלרגיה הוא שעל כל סימפטום שנגרם כתוצאה מהאלרגיה ניתן למצוא מענה הומפאותית מלא.
כלומר נקבל את הכלים להתמודד עם אותו אלרגן שמשפיע עלינו ויוצר את הסימפטומים שמשפיעים עלינו.
מכאן שאין צורך ואין זה נכון לקחת תרופה באופן קבוע בשביל להתמודד עם האלרגיה, אלא יש לבחון מהו אותו אלרגן שמשפיע, כיצד הוא משפיע, ולהבין את המקור ממנו נובעת האלרגיה ולדעת כיצד ניתן לחזק את המערכת החיסונית באמצעות טיפול מותאם אישית.

כיצד עובד טיפול הומאופתי באלרגיה
כשהרופא פוגש את המטופל הוא מאבחן ממה הוא סובל, איזו אלרגיה יש לו, כמה זמן יש לו אותה, אילו סימפטומים יש לה וכיצד הם משפיעים עליו. כמו כן הוא יבחן אלמנטים ספציפיים לגבי המטופל, החל מדברים התנהגותיים ואחרים שייתכן והאלרגיה גרמה להם (פחד, חרדות ועוד) וכאלה באלמנטים עונתיים, למשל, כיצד עונות המעבר משפיעות על המטופל.

בשלב הבא ייקבע איזה טיפול יינתן למטופל, על פי אותם אלמנטים שאובחנו אצלו. כך כל מטופל מקבל טיפול שמתאים לו. לא כל המטופלים מקבלים אותו טיפול, אז הסיכוי שהטיפול יצליח גדל מאוד. כל האמצעים הם טבעיים, ללא תופעות לוואי, ובעלות השפעה נקודתית על התסמינים של האלרגיה.

יתרונות טיפול הומאופתי באלרגיה
ראשית
, מדובר בטיפול יחידני. כלומר טיפול בו המטופל מקבל את מלוא תשומת הלב של המטפל, והטיפול הוא ייחודי עבורו.

שנית, הטיפול מתעסק לא רק באלרגיה אלא גם בתסמינים שסובבים אותה ומשפיעים על איכות חייו של המטופל.

שלוש, הטיפול איננו משלב תרופות שיש להן תופעות לוואי וגם לא מצריך ביקורים רבים אצל הרופא, ביקורים שעולים כסף רב ודורשים לא מעט זמן.

ארבע, התכשירים בהם משתמשים הם טבעיים ומקלים מאוד על הגוף באלמנטים שונים, מעבר להקלה על הסימפטומים של האלרגיה.

אם הינכם רוצים לקבל עוד חומר על טיפול הומפאותי באלרגיה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם ד"ר דניאל שינהר, רופא כירורג שמתמחה גם בטיפולי הומיאופתיה לאלרגיות וכן לתופעות נוספות. ד"ר שינהר ישמח להסביר לכם כיצד מתבצע הטיפול, כיצד הוא יכול לעזור לכם, מה עליכם לעשות בשביל להתגבר על האלרגיות ועוד. אתם מוזמנים ליצור קשר עם ד"ר שינהר עוד היום והוא ישמח לעזור לכם.

ברית בהרדמה מקומית