טיפול הומאופתי לילדים | ד"ר דניאל שינהר

טיפול הומאופתי לילדים

כל הורה רוצה שילדיו יהיו בריאים, חזקים וחסונים. כאשר הילד סובל מבעיה כל שהיא מבחינה רפואית, כל הורה רוצה להעניק לו את הטיפול הטוב ביותר, כזה שיסייע להתגבר על הבעיה ובלי להיות מלווה בסיכונים.

בדיוק מסיבה זו חשוב מאוד להכיר את האפשרות של טיפול הומאופתי לילדים.
יש לציין שטיפול כזה, כאשר הוא ניתן על ידי הומאופת מוסמך שהוא גם רופא יכול לסייע הן במצבים רפואיים כתחליף לטיפול מקובל והן כאשר לרפואה המערבית אין פתרון יעיל לבעיה.
רוצים לדעת יותר על טיפול הומאופתי לילדים? אמרו לכם שלילד יש בעיה של אדנואידים (פוליפים) שגורמים לכאבים ודלקות בדרכי הנשימה? רוצים לשלב את היתרון של מומחה עם ידע הומאופתי נרחב שהוא גם מומחה לרפואה מערבית ולכירורגיה? פנו לד''ר דניאל שינהר וקבלו מענה אישי, מקצועי ואיכותי.

הומאופתיה מתקדמת
טיפול הומאופתי לילדים שנעשה על ידי הומאופת מנוסה ומקצועי יכול לסייע לילדים ולפעוטות להתגבר על מחלות שונות, על מצבים רפואיים שונים, על כאבים ודלקות בלי סיכון של תופעות לוואי. הטיפול נעשה באמצעות פתרונות הומיאופתיים שהראו הצלחה ניכרת בקרב ילדים הסובלים מבעיות כגון:
  • אדנואידים ודלקות במערכת הנשימה.
  • כאבי אוזניים, נזלת כרונית ומחלות חורף חוזרות ונשנות.
  • מערכת חיסונית חלשה, אלרגיות, קשיי שינה.
  • בנוסף, הטיפול יעיל מאוד לילדים שנחשפים לחיידקים ווירוסים בעת הכניסה לגן או לבית הספר.

איך זה עובד
הורים רבים שבריאות ילדיהם חשוב להם תוהים, בוודאי מהו הסוד שמאחורי טיפול הומאופתי לילדים. האם זה בטוח? האם אין בכך סיכון? איך זה עובד ומהי התועלת? למעשה, התשובה לשאלות הללו פשוטה למדי. הומאופתיה איננה מבוססת על קסם או על מיסטיקה. הסוד הוא בכך שהפתרונות ההומיאופתיים מסייעים לגוף להפעיל ביתר יעילות את מערכות ההגנה הטבעיות.

עם השנים נמצאו הנוסחאות המתאימות שיכולות לסייע למשל בחיזוק המערכת החיסונית בדומה לתהליך הרעיוני של חיסון כנגד מחלות ויראליות. עם זאת, יש לדעת שהפתרונות ההומיאופתיים הם מדוללים ביותר והם לא מכילים וירוסים מוחלשים בדומה לחיסון המוכר. הדילול מביא לכך שלא קיים שום סיכון בקבלת הטיפול, אין תופעות לוואי והכל מתבסס על שיפור ההגנה הטבעית של הגוף עצמו.

רופא מוהל