מוהל מנתח | ד"ר דניאל שינהר

מוהל מנתח

בשעה טובה נולד לכם בן קטן, אחרי כל השמחה וההתרגשות, צריך גם להתחיל לחשוב על ברית המילה – אירוע שמצד אחד הוא מרגש וחשוב ומצד שני טומן בחובו הרבה קושי וחרדה מצד ההורים לתינוקם הרך ולכאב אשר אמור להוות את נחלת חלקו באותו הליך.

בכדי לאפשר כמה שיותר שקט נפשי ולדעת, שבחרתם עבור התינוק שלכם את המוהל הטוב ביותר, כדאי לשקול ולבחור רופא מוהל מומלץ – איש מקצוע אשר הינו רופא במקצועו אך יחד עם זאת גם מוהל בהכשרתו.
המלצות אודות
רופא מוהל מנתח הוא כאמור, בראש ובראשונה רופא, אשר עבר את ההכשרה המתאימה לביצוע ברית מילה. היתרונות של ברית מילה אשר מתבצע על ידי רופא מוהל מנתח הם רבים – ראשית כל באפשרותו של רופא מנתח להעניק לתינוק זריקת אלחוש אשר תקל באופן משמעותי על הכאב של התינוק. נוסף על כך, הידיעה שילדכם בידיים טובות, תאפשר לכם להיות רגועים ולשים בצד את הפחד על שיבושים שונים אשר יכולים להתקיים במהלך התהליך.

פרמטרים חשובים בבחירת המוהל
כמובן, שבכדי לאפשר לכם את השקט הנפשי – או לפחות שקט נפשי יחסי, קיימת חשיבות גבוהה לברור בקפידה את אותו רופא מוהל מנתח ולהקפיד לבחור מוהל מומלץ. נסו לקבל המלצות לגבי רופא מנתח מחברים או בני משפחה אשר השתמשו בשירות של איש מקצוע שכזה. במידה ולא תשיגו המלצות אודות רופא מוהל מומלץ, כדאי לקחת מספר פרמטרים בחשבון אשר יסייעו לכם לבצע את הבחירה הנכונה ובין היתר – ההכשרה אותה הרופא עבר, שנות הניסיון שלו בתחום, התרשמות אישית שלכם מאותו מוהל מנתח ופרמטרים נוספים אשר יאפשרו לכם להיות רגועים ושלמים על הבחירה באותו רופא מוהל מנתח.

בתור הורים תעשו כל שביכולתכם בכדי להגן על התינוק הקטן שלכם ולחסוך ממנו כאב וסבל ככל הניתן. הליך ברית המילה הוא הליך חשוב ומרגש, אך יחד עם זאת הוא טומן בחובו כאב פיזי רב עבור תינוק קטן כל כך – מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד ולבחור רופא מוהל מומלץ מקצועי ומנוסה אשר יקל על התהליך.

אפטה בפה