ד"ר דניאל שינהר - רפלוקס בהריון

רפלוקס בהריון

הידעתם? רפלוקס היא תופעה נפוצה ובארה"ב כ-20% מהאוכלוסייה לוקים בה. תופעה זו כוללת נוזל החומצי מהקיבה שעולה במעלה הושט ושגורם לצרבת ולדלקת. רפלוקס בהריון למשל נחשב לשכיח במיוחד ויכול להתרחש בכל שלב ועלול להחמיר עם הזמן. בטח תשמחו לדעת שאצל ד"ר דניאל שינהר תזכו לטפל בתופעה זו באופן טבעי, אבל תחילה כדאי שנדע מה זה.

מה זה רפלוקס?
התופעה נובעת ממספר סיבות כמו הרפיה של הסוגר התחתון בושט, פגיעה במנגנון של הבליעה, עישון, בקע בסרעפת, השמנה ועוד. רפלוקס בהריון נובע לרוב משלוש סיבות :
  1. האטה במערכת העיכול הודות להורמונים שמופרשים בהריון.
  2. השרירים שאחראים על הובלת המזון בושט פועלים לאיטם בהריון
  3. התרחבות הרחם בהריון מכבידה על מערכת העיכול וגורמת לחומציות בקיבה
כיום קיימות תרופות סבתא שונות לטיפול בתופעה, אך למי שמעוניינת בטיפול טבעי ללא תרופות אנחנו ממליצים על ד"ר דניאל שינהר.

איך זה עובד?
ד"ר דניאל שינהר עוסק ברפואה כבר יותר מ-25 שנה והתמחה בכירורגית ילדים. בנוסף, ד"ר שינהר למד הומופאתיה מודרנית ועבר השתלמויות בתחום בארץ ובחו"ל. כיום ד"ר דניאל שינהר עוסק במציאת פתרון הומופאתי למחלות קיימות כמו הזעת יתר, יבלות, טחורים, פיסורה ותסמונות שונות כמו תסמונת המעי הרגיז.

ד"ר דניאל שינהר פיתח שיטה שמשפרת את איכות החיים וכולל הפגה של הסימפטומים, רפוי של הדלקת, מניעת הישנות וסיבוכים וכן שיפור איכות החיים. ד"ר דניאל שינהר מאמין שניתן לטפל ברפלוקס בהריון ללא שנוי אורח החיים וללא תרופות. ואגב, צרבת היא לא המחלה עצמה אלא סימפטום של מחלת הריפלוקס.

לסיכום
ד"ר שינהר מאמין ששילוב של טיפול גוף ונפש מחזירים לגוף את האיזון שאבד לו. יתרה מזאת, ד"ר שינהר גורס שטיפולים אלו מעודדים את יכולת ואת כושר הרפוי הטבעי של הגוף. ד"ר דניאל שינהר מטפל באמצעיים טבעיים על בסיס הומופאתי תוך התאמה למטופל. עם זאת, ד"ר דניאל שינהר משלב בטיפוליו טכניקות של רפואה מערבי כך שאתם נהנים מכל העולמות. חייגו עכשיו 0722-796-046 והיפטרו מהרפלוקס ללא תרופות, ניתוחים ותרופות סבתא.