ד"ר דניאל שינהר - רפלוקס תזונה

רפלוקס תזונה

רפלוקס היא תופעה רפואית נפוצה שלוקים בה כ-40% מהאוכלוסיה הבוגרת. התופעה כוללת חזרה של נוזלים חומציים מהקיבה לכיוון הושט והיא גורמת לצרבות ולדלקות. בין השיטות לטיפול ברפלוקס תזונה נכונה, גמילה מעישון, תרופות, ניתוחים ועוד. אבל אפשר לטפל בתופעה גם באמצעים טבעיים שמשלבים את הרפואה המערבית ואת הרפואה ההומופאתית. אבל דבר ראשון – מה זה בכלל?

מהי תופעת הרפלוקס?
תופעה זו יכולה לנבוע ממספר גורמים חיצוניים כמו עישון והשמנה וכן מגורמים פנימיים כגון:  בקע סרעפתי, פגיעה מכנית במנגנון הבליעה או בסוגר הושט התחתון ועוד. כיום קיימות תרופות סבתא שונות שאמורות למנוע את התופעה כמו למשל : אכילת ארוחות קטנות באיטיות, המנעות מבגדים צמודים, אכילת ארוחת ערב מוקדמת ועוד. כאמור בין השיטות לטיפול ברפלוקס תזונה נכונה, תרופות וניתוחים אך כולם מחייבים שינוי באורח החיים.

טיפול ללא תרופות, ניתוחים ושנוי באורח החיים
למי שמעוניין לטפל בתופעה באמצעים טבעיים מוזמן להכיר את ד"ר דניאל שינהר.  ד"ר שינהר הוא רופא כירורוג מעל 25 שנים והתמחה בכירורגיה של ילדים. ד"ר שינהר הוא גם רופא הומופאת ולמד את התחום בגרמניה והשתלם בנושא בחו"ל ובארץ. ד"ר שינהר מפתח פתרונות הומופאתיים למחלות נפוצות כגון : , יבלות, טחורים, פיסורה, הזעת יתר ותסמונות שונות כמו תסמונת המעי הרגיז.

ד"ר דניאל שינהר מטפל ברפלוקס ללא צורך בשנוי אורח החיים וחוליו זוכים לשפר את איכות חייהם, לרפא את הדלקת הנלוות ומונעים הישנות ו/או סיבוכים של התופעה. למעשה, ד"ר שינהר כלל לא משתמש בשיטות הקיימות לטיפול ברפלוקס תזונה נכונה, גמילה מעישון, תרופות, ניתוחים ואפילו לא בתרופות סבתא. למעשה, הטיפול של ד"ר שינהר הוא הכי טבעי שאפשר ולכן גם הכי בריא.

לסיכום
ד"ר שינהר מטפל בבעיות רפואיות שונות באמצעות שילוב רפואה מערבית ורפואה הומופאתית. ד"ר שינהר מחזיר לגוף בטיפוליו את יכולתו להירפא בעצמו ומאמין שזו יכולת נרכשת.  כל הטיפולים של ד"ר שינהר נעשים בהתאמה אישית לכל מטופל ומכם נדרש רק להתקשר. חייגו עוד היום לטלפון 0722-796-046 והבטיחו בריאות ללא שנוי כלשהו באורח החיים.