הומיאופתיה | ד"ר דניאל שינהר מנהל מחלקה
זימון תורים

מה זה הומיאופתיה?

הומיאופתיה הינה גישה טיפולית הוליסטית שהוגדרה לראשונה על ידי  סמואל האנמן במאה ה-18. הטיפול ההומיאופתי מתייחס לאדם כולו ולמכלול מאפייניו הכוללים סימפטומים פיזיים, מאפיינים נפשיים,  הרגלי אכילה והתנהלות חייו.

ההומיאופתיה, הינה רפואה טבעית המביאה לריפוי הגוף על ידי הקלה בתסמינים, חזרה למצב גוף תקין ושיפור הבריאות הכללית של האדם.

הומיאופתיה הוכחה כיעילה לטיפול במצבי חולי שונים בגוף ובנפש והיא בטוחה לשימוש, בתינוקות, ילדים, מבוגרים וכן בקרב בעלי חיים. הטיפול ההומיאופתי מאפשר לאדם לעבור תהליך הבראה עמוק, מעלה את רמת הבריאות שלו ומביא לפתרון הבעיה מהשורש, ללא תופעות לוואי הקיימות בתרופות המערביות.

הרפואה ההומיאופתיה מאמינה שניתן לטפל באדם חולה באמצעות חומר, שאם אותו חומר יינתן לאדם בריא, הוא יגרום להופעתם של סימפטומים דומים לאלה של המחלה, בתנאי ואותו חומר עבר דילול סדרתי (למשל, במים). כל דילול של החומר מסלק את האפקט הרעיל של החומר מצד אחד ומצד שני, משאיר בו את כל התכונות המרפאות . ה"רמדי" הסופי (Remedy)/ התכשיר ההומיאופתי, הינו תכשיר מדולל מאד  אשר מזוקקות בו כל התכונות המרפאות המגיעות אל שורשי המחלה שנמצאים במישורים עמוקים.

ממה עשויים המוצרים ההומיאופתיים?
הומיאופתיה מיוצרת מחומרים טבעיים בלבד, כגון צמחים ומינרלים אשר הינם ידידותיים לסביבה. תכשירים אלה בטוחים לשימוש לכל האוכלוסייה כולל נשים בהריון ומניקות, תינוקות, ילדים ומבוגרים. התכשירים ניתנים במהולים נמוכים מאד ולכן אינם גורמים לתופעות לוואי. אין לבלבל את הרפואה ההומיאופתית עם רפואה צמחית, רפואה סינית, או סוגים אחרים של רפואה טבעית. הרפואה ההומיאופתית הינה רפואה ייחודית, ושונה מכל האחרים.

כיום, עם הידע הרב שהצטבר אצלי בתחום ההומיאופתיה המודרנית והיותי רופא מעל ל-30 שנה,  פתחתי פתרונות בעלי יעילות גבוהה, ללא תופעות לוואי, שהביאו לשיפור באיכות החיים של המטופלים ומשפחותיהם. אני מטפל בגישה של הומיאופתיה מודרנית בתינוקות, ילדים ומבוגרים במגוון רחב של בעיות רפואיות.

אין במידע באתר זה תחליף להיוועצות עם רופא מומחה.

לקבלת מידע נוסף ולתאום תור לקליניקה התקשרו אלי כעת לטלפון 052-2807771

הומיאופתיה