דלקות אוזניים טיפול | ד"ר דניאל שינהר

דלקות אוזניים טיפול

כל הורה מכיר את זה, הילד נכנס לבריכה שוכח לשים אטמי אוזניים, ותוך כמה שעות מתברר שיש לו דלקת חריפה באוזניים. אם לא מטפלים בזה מהר היא יכולה להחמיר, לכאוב, ולהיות מאוד לא נעימה.

מים באוזניים זו רק דוגמא אחת למה ילד עלול לסבול מדלקות אוזניים, כפי שאנחנו יודעים ישנן עוד מספר סיבות שדורשות טיפול מהיר וייחודי. עבור דלקות אוזניים טיפול יכול להתבצע גם באמצעים מסורתיים, קרי אנטיביוטיקה למיניהן וגם באמצעים טבעיים, שלא נגיד טיפולי סבתא מוכרים. שני סוגי הטיפולים יכולים לעזור, בהנחה ומבצעים אותם נכון כמובן.
חשוב להבהיר, דלקות אוזניים זו מחלה שכיחה אצל ילדים, בעיקר עד גיל שנתיים. בשלב זה, הדלקות מלוות בחום, בכי בלילה, אי שקט, הפרשות מוגלה ותחושה מאוד לא נוחה. הרבה פעמים הדלקת יכולה להופיע בשתי האוזניים במקביל וכמעט כל ילד יחלה בה. מדובר במחלת חורף שגרתית. על מנת לדעת האם הילד שלכם סובל מדלקת אוזניים עליכם להיות ערים לכך שבהתחלה הוא יהיה מצונן, יהיה לו שיעול ונזלת, לאט החום יעלה. במצב כזה סביר להניח שהסיבה לכך היא מחלת אוזניים.

על מנת לקבל עוד מידע על דלקות אוזניים טיפול באמצעים שונים, יש ליצור קשר עם ד"ר דניאל שינהר, כירורג בכיר שמתמחה במחלות ילדים וביניהן גם דלקות אוזניים. ד"ר שינהר ישמח לעמוד לרשותכם בכל עניין ועניין ולעזור לכם לטפל בדלקת אוזניים אצל ילדיכם ולהנחות אתכם כיצד לנהוג בעתיד במקרה וילדכם יסבול מדלקת זו.

לקבלת מידע נוסף ולתאום תור לקליניקה התקשרו אלי כעת לטלפון 052-2807771

טיפול בדלקות גרון