דר' דניאל שינהר - דלקות גרון אצל ילדים
ווצאפ

דלקות גרון אצל ילדים מתחלקות ל-2 סוגים עיקריים: דלקת גרון ויראלית ודלקת גרון חיידקית. באמצעות בדיקת גרון סטנדרטית של משטח גרון, ניתן לקבל אבחון יעיל ולקטלג את הדלקת על-פי הסוג הנכון. כעיקרון, דלקת גרון יכולה לעבור אחרי מספר ימים, אך ישנו תמיד סיכון שהדלקת תתפתח לדלקת שגרונית העלולה להגיע למצב של פגיעה במערכות נוספות בגוף. אם הילד או הילדה שלכם סובלים מכאבי גרון או קושי בבליעה, כדאי שתגיעו למרפאת מומחים לטיפול בדלקות בגרון.

דלקות גרון בילדים הכוללות חום גבוה

כאשר לסימפטומים בגרון מצטרף גם חום גבוה, יתכן והסיבה לדלקת  היא חיידק הסטרפטוקוקוס ואז במקרה זה היא דלקת חיידקית. זאת כמובן אפשר לדעת לאחר תוצאות הבדיקה של הרופא. מכיוון שישנן סיבות שונות לדלקות גרון בילדים, חשוב שאת הבדיקה לילד שלכם יבצע רופא מקצועי בעל ניסיון בתחום.

דלקת גרון בילדים ויראלית או חיידקית

מה עושים במקרה והדלקת הויראלית או החיידקית ממשיכה לחזור? אם הילד או הילדה שלכם סובלים מדלקות גרון חוזרות ונשנות והטיפולים לא עזרו עד היום, מומלץ שתגיעו למרפאה מקצועית לרפואת ילדים המתמחה בטיפול בדלקת גרון בילדים.

איזה מרפאה מספקת טיפול בדלקות גרון?

על מנת שהילד או הילדה שלכם יעברו טיפול בדלקות גרון עם רופא מנוסה ומקצועי, אתם מוזמנים להגיע עם הילד או הילדה שלכם למרפאה של ד"ר דניאל שינהר. ד"ר דניאל שינהר הוא מנהל מחלקה כירורגית בבית החולים שיבא (תל השומר) ועוסק ברפואה כבר מעל ל-3 עשורים ברציפות. אם לילד שלכם יש דלקות בגרון ואתם לא מוצאים את הפתרון לבעיה שלו, המרפאה של ד"ר דניאל שינהר היא הכתובת בשבילכם!

המרפאה של ד"ר דניאל שינהר מטפלת בילדים בדרכים הקונבציונליות בשילוב עם הומאופתיה מודרנית. הטיפולים נעשים במרפאה המקצועית של ד"ר דניאל שינהר בצפון העיר תל אביב, בשכונת רמת אביב, עם נגישות נוחה להגעה מכל מקום בארץ.

טיפול בדלקות גרון אצל ילדים במרפאה של ד"ר דניאל שינהר

צוות המרפאה של ד"ר דניאל שינהר ישמח לראותכם במרפאה בשכונת רמת אביב ולסייע לכם למצוא את הפתרון הרפואי הטוב ביותר לטיפול בדלקות גרון אצל ילדים. לתיאום תור עם צוות המרפאה, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר!

דלקות גרון אצל ילדים

envelop, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin