דר' דניאל שינהר - טיפול באסטמה
ווצאפ

אסטמה היא דלקת כרונית של הסימפונות. כתוצאה מהדלקת הזאת, נגרמות חסימות חלקיות של זרימת אויר אל דרכי הנשימה. כמן כן, אסטמה גורמת להיצרות של דרכי הנשימה, וכתוצאה מכך נגרמים צפצופים המאפיינים את המחלה. אסטמה בילדים מתאפיינת בפרקי זמן של החמרה ובפרקי זמן בהם תסמיני המחלה לא מופיעים כלל. אסטמה בילדים אינה מחלה זיהומית ואי אפשר להדבק ממנה. כאמור, מדובר במחלה דלקתית אשר חומרתה והתסמינים שלה משתנים מילד לילד ומאדם לאדם. טיפול באסטמה בגיל מוקדם יכולה להבטיח הקלה בתסמינים בעתיד ואף ריפוי מוחלט של המחלה.
ד"ר דניאל שינהר מעניק טיפול באסטמה באמצעים קונבנציונליים וכן טיפול הומאופתי באסטמה. ד"ר דניאל שינהר הוא מנהל מחלקת כירורגית ילדים בבית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא תל השומר. ד"ר שינהר נולד בישראל, גדל והתחנך בתל אביב, נשוי ואב ל-3 ילדים, עוסק ברפואה מעל 30 שנה. ד"ר שינהר התחיל את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב בגיל 17 כעתודאי ולאחר הלימודים, יצא לשרות צבאי אותו סיים כרב סרן וכמ"פ פלוגת רפואה. למעט היותו רופא ילדים בכיר, ד"ר שינהר מתמחה בשיטות מתקדמות באמצעות הומיאופתיה מודרנית על מנת להעניק טיפול הומאופתי באסטמה.

גם אם הילד שלכם פיתח צפצופים בדרכי הנשימה, הדבר אינו מעיד בהכרח כי הוא יפתח אסטמה בהמשך. טיפול באסטמה מעניק שליטה על המחלה, מקל על התסמינים וגורם לפתיחת הסימפונות. ללא הטיפול הנכון במחלה זו, מתרחשת התכווצות של צינורות הנשימה, הגוף מייצר הפרשה מוגברת וסמיכה אל תוך דרכי הנשימה, ישנה התעבות הרירית הפנימית של דרכי הנשימה וכתוצאה מכל התהליכים הללו, נגרמת חסימה לדרכי הנשימה.

ישנם מספר גורמים העלולים לגרום להתפרצות המחלה, ביניהם חשיפה לעישון סיגריות, תורשה ואלרגיה. כמובן שהצטננות בחודשי החורף ומחלות ויראליות נוספות עלולות להחמיר את המצב ולגרום להתקפים. כך גם חשיפה לחומרים אלרגניים כגון פריחה, פרווה של בעלי חיים, אבק ועוד. גם סטרס רגשי, שינויי מזג האויר, מאכלים מסויימים ומאמץ יתר של הגוף עלולים לגרום להתפרצות או להתקף אסטמה.

ד"ר דניאל שינהר מציע טיפול באסטמה, בצורה מקצועית ואישית כאחת, על מנת להביא הקלה וריפוי לכל מי שסובל מקוצר נשימה, משיעול, מליחה ומצפצופים בדרכי הנשימה.

טיפול באסטמה

envelop, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin