דר' דניאל שינהר - טיפול הומאופתי בשקד שלישי
ווצאפ

הילד או הילדה שלכם נושמים רוב הזמן דרך הפה? האם הם סובלים מנזלת כרונית? יתכן שיש להם שקד שלישי מוגדל! שקד שלישי מוגדל הוא תופעה נפוצה אשר מופיעה בדרך כלל אצל ילדים בגילאי שנתיים עד שש והיא מלווה בסימפטומים היכולים לפגוע באיכות חייו של הילד שלכם בצורה משמעותית. כאשר השקד השלישי (האנדואיד), הנמצא בחלק העליון של הלוע, מגיע למצב מוגדל הוא עלול לחסום חלקית או באופן מלא את האוויר הנכנס לאף. כאשר תהליך זה מתרחש מופיעים סימפטומים מסויימים כגון: קשיים בשינה. נחירות בזמן השינה. אף מנוזל באופן קבוע. נוזלים באוזניים. דלקות אוזניים חוזרות ונשנות. הטיפולים הקונבנציונליים מתמקדים במתן אנטיביוטיקה או סטרואידים לתקופות מסויימות או בניתוח להסרת השקד השלישי. הטיפול התרופתי במקרים רבים אינו עוזר לילד בטווח הארוך והניתוח גם כן לא מבטיח כי השקד לא יגדל שוב. לכן, הרבה הורים לילדים הסובלים משקד שלישי מוגדל, מוצאים את הפתרון לבעיה של הילד שלהם בטיפול הומאופתי בשקד שלישי.

שקד שלישי אצל ילדים הנובע מזיהום או בעיה פיזיולוגית

שקד שלישי אצל ילדים יכול להופיע בגלל סיבות שונות כגון זיהום או בעיה פיזיולוגית של הילד. אך עדיין, חשוב לדעת כי השקד השלישי הוא חלק מהמערכת החיסונית של הגוף וזו הסיבה שכדאי לפנות לפתרונות הומאופתיים לפתרון השקד המוגדל.

שקד שלישי הומאופתיה - טיפול באנדואיד

אם אתם רואים שהילד שלכם סובל בזמן השינה ובמהלך שעות היום בגלל השקד המוגדל, כדאי שתשקלו ברצינות טיפול שקד שלישי הומאופתיה. בשיטה ההומאופתית מטפלים באמצעים שונים כגון תמציות של צמחי מרפא על מנת להביא להפחתה של גודל השקד המוגדל ולהקלה בסימפטומים מהם סובל הילד.

איזה רופא מבצע לשקד שלישי טיפול?

אם אתם מחפשים מרפאה המבצעת לשקד שלישי טיפול הומאופתי, הגעתם למקום הנכון! במרפאה המקצועית של ד"ר דניאל שינהר הממוקמת בשכונת רמת אביב בצפון העיר תל אביב, תוכלו להגיע עם הילד שלכם לבדיקות ולקביעת טיפול הומאופתי בשקד שלישי.

טיפול הומאופתי בשקד שלישי במרפאה המקצועית של ד"ר דניאל שינהר

לתיאום בדיקה במרפאה המקצועית של ד"ר דניאל שינהר ותחילת טיפול הומאופתי, התקשרו עכשיו לטלפון המרפאה המופיע באתר ונציגי המרפאה יתאמו עבורכם יום ושעה לבדיקת השקד השלישי עבור הילד שלכם.

טיפול הומאופתי בשקד שלישי

envelop, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin