פילונידל אבצס וסינוס | ד"ר דניאל שינהר מנהל מחלקה
זימון תורים

אחת התופעות הנפוצות בקרב גברים וצעירים היא תופעה הנקראת פילונידל אבצס וסינוס. תופעה זו נוצרת בעקבות גדילה של שיער באיזור הגב התחתון ומעל איזור פי הטבעת אל תוך העור ויצירת איזור מוגלתי בו נמצא שיער כלוא מתחת לפני העור. השיער אשר כלוא בתוך העור יוצר דלקות אשר נראות לעין כעור אדום ויוצר הפרשות עם ריח רע הנפלט מהאיזור המוגלתי.

תופעת הפילונידל יכולה להביא לאי-נוחות בישיבה או בשכיבה על הגב, אך גם למצבים חמורים יותר בהם ניתן לראות בבירור זיהום באיזור מעל לפי הטבעת ולסבל של החולה מכאבים חזקים ואפילו חום גבוה.

טיפול במקרים קלים של פילונידל אבצס

במקרים קלים של פילונידל אבצס או אבחון מקדים לתופעה בשלביה הראשונים, ניתן לתת טיפול אנטיביוטי בכדי לפתור את הבעיה. תופעת הפילונידל יכולה לחזור אצל כל מטופל ולכן יש צורך בטיפול מתאים ומעקב רפואי מקצועי. במידה והתופעה חוזרת, יש להגיע לאבחון נוסף אצל הרופא ולבצע מעקב אחר איזור האדום בו נוצרת מוגלה או דלקת.

טיפול אנטיביוטי פילונידל אבצס וסינוס אצל ילדים

גם אצל ילדים (בעיקר בנים) מופיעה תופעת הפילונידל. פילונידל אבצס וסינוס אצל ילדים ניתן גם כן לטפל באמצעות אנטיביוטיקה בשלבים הראשונים של המחלה. במידה והתופעות מובילות לזיהום חמור באיזור העור מעל פי הטבעת, ידרש לקחת את הילד לטיפול אצל רופא כירורג אשר יפתח את האיזור הנגוע ויטפל בדלקת הכלואה וינקז את המוגלה (מורסה) המופיעה באיזור.

מרפאה מקצועית לטיפול בפילונידל אבצס וסינוס בילדים

אם אתם מחפשים מרפאה מקצועית המטפלת בתופעת הפילונידל אבצס וסינוס בילדים, אתם מוזמנים לפנות למרפאה של ד"ר דניאל שינהר בצפון תל אביב. ד"ר דניאל שינהר הוא מנהל מחלקה לכירורגיה בילדים בבית החולים תל השומר ומחזיק קליניקה פרטית לאבחון וטיפול בילדים בגילאים שונים. ד"ר דניאל שינהר מציע לכם להגיע לבדיקת אבחון במידה ויש לכם סימפטומים הדומים לבעיית הפילונידל. בדיקת האבחון מתבצעת במקצועיות רבה במרפאה של ד"ר דניאל שינהר בתל אביב ובמידה והממצאים מראים שאתם אכן סובלים מתופעת הפילונידל אבצס וסינוס, ד"ר דניאל שינהר יכין עבורכם תוכנית טיפול מסודרת על מנת שתוכלו לחזור לשגרה בריאים וללא כאבים.

טיפול בתופעת פילונידל אבצס וסינוס של ד"ר דניאל שינהר

תופעת הפילונידל יכולה לפגוע בצורה משמעותית באורח החיים שלכם או של הילד שלכם, ומומלץ לטפל בה עוד בשלביה הראשונים. פנייה לרופא מומחה ובעל ניסיון כמו ד"ר דניאל שינהר, תסייע לכם למצוא פתרונות יעילים וארוכי טווח לבעיית הפילונידל.

פילונידל אבצס וסינוס

מרפאה ראשית