רפלוקס קיבתי ושטי | ד"ר דניאל שינהר מנהל מחלקה
זימון תורים

מה הוא רפלוקס קיבתי ושטי? זוהי הפרעה בה התוכן החומצי של הקיבה עולה לוושט. הוושט היא חלק ממערכת העיכול, מין צינור שמחבר בין הפה לבין הקיבה. רפלוקס קיבתי ושטי גורם לכוויה במעטפת הוושט, כתוצאה מזה, יש צרבות, דבר שפוגם באופן משמעותי באיכות החיים של האדם הסובל מן התופעה. בטווח הארוך, רפלוקס קיבתי ושטי עלול לגרום לנזקים של ממש במערכת העיכול. ישנן מספר סיבות להופעת רפלוקס קיבתי ושטי, כגון בקע סרעפתי, תיפקוד לקוי של הסוגר אשר מפריד בין הוושט לקיבה ועוד. לעתים קרובות, ניתן לגלות הופעת רפלוקס אצל תינוקות ופעוטות. למעשה הבעיה שכיחה מאוד בקרב תינוקות עד גיל שנה וחצי.

חשוב להבין איך לגלות רפלוקס תינוק תסמינים. ד"ר דניאל שינהר יכול לאבחן רפלוקס אצל תינוקות באמצעות בדיקה גופנית ובאמצעות סימפטומים שמאפיינים את התופעה. חשוב להבין כי ניתן בקלות לזהות רפלוקס תינוק תסמינים ולטפל בו. ד"ר דניאל שינהר, מנהל מחלקת כירורגית ילדים בבית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא תל השומר. ד"ר דניאל שינהר נולד בישראל, גדל והתחנך בתל אביב, נשוי ואב ל-3 ילדים. עוסק ברפואה מעל 30 שנה. ד"ר דניאל שינהר טיפל באלפי תינוקות שסבלו מתופעת רפלוקס קיבתי ושטי תינוק במקצועיות וביעילות. כל מטופל של ד"ר שינהר זוכה ליחס אישי וחם עד להבראה מוחלטת.

התסמינים של רפלוקס קיבתי ושטי תינוק, הם אי שקט אצל התינוק, פליטות והקאות. הסיבוכים האפשריים כתוצאה מהופעת רפלוקס אצל תינוקות הם חוסר עליה במשקל התינוק כתוצאה מפליטות מרובות ומהקאות, דלקת בוושט עקב חומציות גבוהה, אנמיה במקרים קיצוניים ועוד. על מנת להקל על התסמינים, ניתן להשכיב את התינוק בזווית של כשלושים מעלות, האכלות תכופות יותר עם כמויות קטנות יותר והסמכת מזונו של התינוק.

ד"ר שינהר מטפל ברפלוקס אצל תינוקות ע"י מתן פתרון טבעי שמזרז את ההבשלה של המעבר בין הקיבה לושט ובכך מביא להפסקת התופעה.

רפלוקס קיבתי ושטי

מרפאה ראשית