היצרות שוער הקיבה | ד"ר דניאל שינהר מנהל מחלקה
ווצאפ

הורים לתינוקות הסובלים מתופעות של הקאה מרובה, יכולים להגיע לרופא ילדים ולבדוק האם הילד סובל מהיצרות שוער הקיבה. שוער הקיבה הוא שריר אשר מווסת את האוכל שעובר בין הקיבה למעי. כאשר שריר השוער נמצא במצב מעובה וגדול יותר מהגודל הטבעי שלו בגוף התינוק, אז נוצרת בעיה אשר גורמת להקאות חוזרות ונשנות של אוכל. חשוב לדעת שלא כל הקאה של תינוק היא סימן לתופעת היצרות השוער בקיבה, אך במידה והתופעה חוזרת על עצמה והיא מלווה בחוסר תיאבון של התינוק, כדאי להגיע לרופא ילדים לבדיקת אבחון. הפתרון לתופעת היצרות השוער בקיבה היא ניתוח אשר מתבצע על-ידי רופא כירורג ילדים.

אבחון של דלקת של התוספתן על-ידי רופא ילדים

תופעה רפואית נוספת אשר מתרחשת בעיקר אצל ילדים, היא דלקת של התוספתן (אפנדציט). דלקת האפנדציט נחשבת לנפוצה והטיפול בה הוא טיפול חירום. קשה לאבחן דלקת בתוספתן באופן מיידי מכיוון שהסימפטומים דומים לבעיות במערכת העיכול. ברגע שיש אבחנה מדוייקת והממצאים מעידים על דלקת, יש צורך בפעולה כירורגית מקצועית בכדי להסיר את התוספתן באופן מלא.

טיפול בדלקת של התוספתן אצל ילדים

כאמור, דלקת של התוספתן אצל ילדים היא שכיחה יותר מאוכלוסיות אחרות. הטיפול בדלקת מתבצע על-ידי רופא כירורג ילדים וניתן לבצע זאת גם במרפאה פרטית על מנת לקבל טיפול במהירות ויעילות וללא עיכוב במיון.

קביעת טיפול בדלקת של התוספתן בילדים

הילד שלכם מקיא פעמים רבות? הילד סובל מכאבי בטן חזקים מאוד? כדאי שתגיעו לבדיקה אצל רופא ילדים מומחה לביצוע אבחון הבעיה ממנה סובל הילד. המרפאה המומלצת ביותר באיזור המרכז לרפואת ילדים היא המרפאה של ד"ר דניאל שינהר. ד"ר דניאל שינהר הוא רופא ילדים בתחום הכירורגיה ומנהל מחלקת ילדים בבית החולים ספרא שנמצא בתל השומר. עם ניסיון של מעל ל-30 שנה בטיפול בילדים, ד"ר דניאל שינהר יטפל בילד או בילדה שלכם במסירות ובמקצועיות רבה.

טיפול בהיצרות שוער הקיבה במרפאה המקצועית של ד"ר דניאל שינהר

לתיאום בדיקת אבחון לילד בנוגע להיצרות שוער הקיבה או לחשש לדלקת של התוספתן בילדים, התקשרו כבר עכשיו למרפאה של ד"ר דניאל שינהר דרך מספר הטלפון המופיע באתר של המרפאה.

היצרות שוער הקיבה

envelop, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin